Polygiene, Wacoal och World Group i konsumentkampanj i japanska varuhus i sommar

17 maj 2017

I ett samarbete med underklädesvarumärket Wacoal och fashion-och lifestylegruppen World fördjupas samarbetet ytterligare för de tre varumärkena i en gemensam Polygiene Partner Sommarkampanj.

Polygienes samarbete med Wacoal underkläder med bland annat ”Huit lingerie” och ”Freja underwear och swimwear” i sin portfölj och World Group med 80 fashion- och liivsstilsvarumärken som The Shop TK och INDIVI, har resulterat i en ny Polygienebehandlad damklädeskollektioner som lanseras till specialerbjudande med kampanjstart i maj på varuhus över hela Japan.

Wacoal bjuder på en Polygienebehandlad handduk för alla kunder som köper för mer än JPY 3 000 medan World Groups kunder kan samla 5 gånger mer poäng i kundklubben World Premium Club än vanligt när de handlar de speciellt utvalda produkter från de Polygienebehandlade kollektionerna ’Kuuki’ ‘UNTITLED’ ‘INDIVI’ och ‘Reflect’.

”Vi ser en spännande utveckling överlag i Asien och när två starka partners samarbetar ger det såklart en extra push på den viktiga japanska marknaden” säger Peter Sjösten Peter Sjösten VP, Commercial Operations, på Polygiene.

För pressbilder och mer information besök www.polygiene.com/ir

För mer information, kontakta:
Christian von Uthmann, vd, Polygiene
Mobil: + 46 (0)70 319 77 21, e-post: cvu@polygiene.com