Investor web

Contact:

Nytt nummer av Polygiene News nu släppt. Följ Polygienes luktkontroll-teknologi på den globala marknaden

21 December 2018

Polygiene, global marknadsledare inom luktkontrollteknologi, fortsätter att publicera ett fördjupande nyhetsbrev med regelbundna kommersiella uppdateringar kring den senaste utvecklingen i bolagets globala verksamhet. Ett nytt nummer har precis publicerats.

Nyhetsbrevet är ett komplement till övrig kapitalmarknadskommunikation och kommer att publiceras på engelska två till tre gånger per år mellan de formella kvartalsrapporterna. Polygiene har en hög tillväxttakt med ett frekvent nyhetsflöde rörande samarbetspartner, produktlanseringar och teknikutveckling. Nyhetsbrevet ska även ge en större inblick i utvecklingen inom luktkontrollteknologi i ett globalt perspektiv.

– Polygiene News är en service till våra aktieägare, kapitalmarknaden och våra partners och har som mål att sprida bredare kunskap om vår verksamhet och bransch. Det är mycket positivt som händer på Polygiene och hos våra partners som vi nu delar med oss av genom nyhetsbrevet, säger Ulrika Björk, vd för Polygiene.

Det femte numret kan laddas ner
här.

Om du missade det första numren, kan det första laddas ner
här, det andra, det tredje och det fjärde.

Anmäl dig här för att prenumerera på rapporter, pressmeddelanden och News: http://ir.polygiene.com/sv/press/prenumerera/

Ulrika Björk, VD, Mobil: +46 (0) 70 921 12 75, e-post: ubj@polygiene.com